Hjem > Nyheder > Indhold
To-dages tur til Kejian i Deqing
Apr 27, 2017

- En karneval af personalet

Du kan enten rejse eller læse, men enten skal din krop eller sjæl være på vej.

På samme sted i lang tid er folk lette at miste den følsomhed, de burde være, og sindet er også uundgåeligt følelsesløshed. Derfor kan rejsens betydning være i dette. Livet ligner en del af rejser, og hvad bekymrer sig om, er ikke destinationen, men naturen undervejs samt stemningen, når man ser på scenen. Livet er ikke kun forvirret på nutiden , men også digte (spis) og fjernt (leg) med ligesindede venner .

For nylig at organisere en "Deqing tour" aktivitet for at øge følelsen af teambevidsthed om medarbejderne , så medarbejderne slapper af i fritiden.

Endelig satte vi fod på bussen, der var bundet til Deqing, begyndte en to-dages rundtur i Deqing. Efter 1,5 timer ankom vi i Deqing. Undervejs laver vi, på dette tidspunkt er vi særligt afslappede. Fra alle sider kan vi mærke den velfærd, som Kejian bringer til alle.

新市 古镇 .jpg-

新市 古镇 1.jpg

吟 仙 亭 .jpg-

Den nye by, der henviser til poesi er Deqing. Og Baidu siger, at det er oprindelsen af den største kaj og vigtige kommercielle havn på Beijing-Hangzhou Grand Canal. Etableret 1200 år, det har været velstående siden oldtiden, med en simpel atmosfære og rige antikke kultur.

Xiazhu Lake

Efter at have besøgt den nye by går vi til eftermiddagen i Xiazhu søen.

Søområdets vandområde er kun 3,4 kvadratkilometer, og der er mere end 600 store og små øer, der er spredt i området for 36,5 kvadratkilometer. Vi besøger den centrale sø og de tre største øer med vand. Vi tager en båd til vådområder labyrinten, Bai Luzhou og Taohua Island. Vi kan mærke den grænseløse hyggelige af "I nord og syd for det ydmyge sommerhus , og mågerne strømmer hver dag med mild flod"; den sorgløse og indholdet af " Egrets flyver frit foran Xisai-bjerget, og den fede mandarin fisk svømmer i floden med ferskenblomster " og den naturlige åbenbaring af " Når brusere falder i skumringen, overlader floden; En ensom båd imødegår færgen flyver på lethed ".

下 渚 湖 .jpg-

下 渚 湖 1.jpg下 渚 湖 湿 地 1.jpg白 鹭岛 .jpg-

Mogan Mountain

Den næste dag er mere robust i forhold til den første dag, så vi stod op tidligt om morgenen. Og vi gik ombord på bussen på den 286 buede bjergvej Mogan Mountain. Flytter til næste sted kan vi ikke hjælpe med at tænke "Der er ingen regn, men det grønne landskab er tykt nok til at vådt tøjet." Klatring til toppen af ​​bjerget og med udsigt over bjergene, "plukning af krysantemum under det østlige hegn og kiggede op, så vi sydlige bjergsiden. Det er smukt. "Opfattelsen af ​​åben og klar er opstået. Da Moye koncentrerer sig om at lave sværdet, er vi udsat for sværdets forventning som "slibesværd i ti år, men skinnende blade har ikke brugt."

莫干山 .jpg

莫干山 1.jpg

莫干山 2.jpg

武陵 村 .jpg武陵 村 1.jpg

Glad tid er altid for hurtig, og det er på tide at vende tilbage. Vi forlod vores fodspor og latter i Deqing.

Deqing-turen beriger ikke kun vores fritid, men gør også familien mere harmonisk. Og lad os føle Kejians varme og kærlighed for at forbedre vores samhørighed godt, og vores team spiritus er fuldt demonstreret. Endelig bruger alle til arbejde med højere entusiasme!

Relaterede nyheder

Copyright © Kejian Polymer materialer (Shanghai) Co., Ltd alle rettigheder forbeholdes.